Älska : don't mess around with the demolition man

Nu är det en såndär långhelg när man är ledig i typ 4-5 dagar från skolan och det Känns Awsome! Igår färgade jag håret utan större framgång sen åkte jag hem till Linda och blev kvar till "idag" då vi tre Linda Viktoria och jag la oss i solen och stekte som vi nästan jämt gör ;) senare var det fest hos en gammal barndomskompis som var mysig. Tyvärr tyckte såklart inte grannarna att det var lika mysigt fastän hon hade ringt på innan och sagt att hon skulle ha fest och att de skulle bli lite ljud så alla blev tvungna att åka iväg så jag och Viktoria tog bussen ner till stan för vidare fest någonstans vid Gävlestrand som för övrigt är det absolut finaste stället i Gävle till slut hamnade vi i någon replokal där vi dansade loss ett litet gäng. Orkar inte skriva allt nu för jag vill sova men jag gick från stan hem på typ en kvart det kallar jag Powerwalk!! Mer ingående får ni kanske imorgon eller "senare idag" Tschüss

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0