Everyting I want all that I don't need

Har blivit ett litet glapp men nu är jag tillbaka, var riktigt effektiv igår så jag orkade knappt röra datorn x) Först när jag vaknade gick jag till affären och köpte MJÖLK och lite annat sen när jag kom hem började jag vika tvätt, laga mat, städa köket, diska, tvätta ugnen som inte är att leka med, dammsuga och efter timmar av slit kom man på att man inte ens hade käkat frukost Sweet! Senare gick jag och pappa till min moster som åker till Senegal idag för att säga hejdå. Efter det bar det av till södra bomhus precis som nu, för att umgås med Viktoria idag är Linda också med :D I think that's pretty much it for now, I've noticed that I like booting when I'm on the bus maybe cause it's the time when I think about what I've done I don't know anyways bye for now!!

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0