Framme!

Nu är jag framme i Österrike och det känns faktiskt jättebra! Min värdefamilj värkar jättetrevliga och det är riktigt fint här. Är asglad att jag har tillgang till dator och sa att jag kan upptatera och halla kontakt pa ett mer effektivt sätt!
Har varit en lang dag och vi har slussas hit och dit mellan flygen fran tyskland till österrike da vi endast hade ca 7 minuter att ta oss till rätt ställe min vi han med tre minuters marginal which saved my day! Jag ska vara social nu och äta sen blir det väl vila för jag ska tydligen jobba fran sju till tio! om det är tio pa kvällen eller tio pa morgonen vet jag inte men jag kan tänka mig att det är pa kvällen sa jag kommer vär vara slutkörd imorgon!
Ha det bra iaf !!!

Kommentarer
Postat av: linda

ha de så kul gumman <3

2011-06-19 @ 22:01:06
URL: http://lindajosefinalarsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0