Jag har varit i skolan - midsommar

Igår var jag i Wien hela dagen och det var väldigt trevligt! Vi gick runt och kollade på alla affärer men allt var stängt för det var någon speciell dag, det var sa typiskt för alla affärer jag skulle vilja gå in pa fanns där! Till och med forever21 vilken miss. senare på dagen blev det riktigt varmt och mysigt sa vi tog tunnelbanan till ett ställe lite längre ut från Wien och kollade pa Cissis Slott. (vet inte riktigt vem Cissi är men det var iallafall massa kända människor som hade bott pa slottet och det var riktigt fint!)
Idag har jag åkt med Anna och Kathi till skolan för att se hur dom har det här och det var väl sådär.. Dom hade inga riktiga lektioner utan endast presentationer om deras motsvarande Projekt arbete och jag hade ingen att prata med så jag satt typ själv och gjorde ingenting. Deras presentationer var varierande, de första som hade presentationer hade ungefär fem punkter med fem ord och titel som de läste innan till men sen blev det fler och fler med mer innehållsrika presentationer. Nu låter det som att jag är värsta knodd när det gäller presentationer och det är jag absolut inte! Men jag har ändå lärt mig ganska mycket om presentationer i skolan och programmet Anna går på är ända ett program med många presentationer som ingår i programmet så jag föreställde mig automatiskt väldigt hög standard på presentationerna.
Är väldigt trött nu och vill sova och sen läsa sa jag kanske skriver idag igen om jag far tid :)
Kommer inte fira midsommar eftersom att de inte gör det här men ni andra få ha det så kul i Sverige och ta hand om er speciellt bebisarna där hemma ;)

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Looking good hun! IN PÅ FACEBOOK JAG VILL PRATA MED DIG!!

2011-06-24 @ 12:53:28
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: linda

sötis , vad fint det var där hoppas du har det bra <3

2011-06-24 @ 15:00:01
URL: http://lindajosefinalarsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0