Oh No..

Har nyss varit till Leoben med Anna och hostmamma Sabine och käkat glass. Fint väder idag sa man vill ju inte sitta inne hela dagen ;) tyvärr har jag ett stort problem nu, pengarna är slut! Det är katastrof i mitt huvud för jag kan inte fa tag pa mina pengar för att jag lämnade mitt bankkort hemma(vill inte fa det stulet) och nu den sista veckan har oväntade kostnader uppkommit -.-
Skickade Sirrahs present för att den skulle komma i tid till henne och tänkte att det skulle kosta ungefär som i Sverige men saaa jag miss tog mig! 150kronor för frimärke till Sverige och da tänkte jag ; men det kommer i tid iallafall men sa jag miss tog mig igen! När kvinnan bakom kassan redan hade stämplat brevet sa hon att det skulle ta ungefär fyra dagar och jag är hemma i Sverige om ungefär fem dagar sa det var alltså helt onödigt. Jaja tänkte jag och sa till mig själv att halla i de sista pengarna ordentligt, akte till Leoben och skulle FRAGA om hur mycket det kostade att klippa mig och färga haret men förstår inte kassörskan vad du säger betyder hur mycket kostar det, jag köper det sa 250kronor rök för haret... Vill inte säga till min hostfamilj att jag inte har pengar för da kommer de ge mig pengar och det känns inte bra. Vad ska jag göra???

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0