Running Sushi

Grüß Gott!
Idag har jag och Anna varit i Leoben och träffat Katja, vi satte oss pa ett cafe som jag besökt tidigare med Anna, Kahti och Lorenzo. Vi satt och pratade ett bra tag om allt möjligt sen akte Anna hem och jag och Katja akte vidare till en Running sushi bar = food heaven där jag at för minst fem pers. Kom hem nu och insåg nyss att vi suttit och pratat i nästan fyra timmar!
Jag ville jättegärna ta kort men jag glömde mobilen pa bordet sa det blev inget, dock har Katja nagra bilden som hon sa att kon kunde skicka över till mig senare sa ni ocksa kan fa se :)
Ringde hem en snabbis idag och grattade syster pa födelsedagen och hann prata med alla förutom mamma vilket var synd men är ända glad över att ha fatt chansen att prata med de andra där hemma saknar allihop och ÄVEN Viktoria <3

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Det är MIG du saknar, ingen annan :)

2011-06-29 @ 21:19:30
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0