seven years and fiffty days

Igar kunde jag inte skriva för jag gjorde nagonting, men jag vet inte riktigt vad. Jag har börjat läsa som en tok pa sistone och det oroar mig nästan, är det faktiskt sa att jag gillar att läsa eller är det bara för att jag är utomlands? hoppas pa det första för jag har blivit helt galen i boken tänker till och med pa den nör jag jobbar ;o
Idag har jag använt mitt Europaförsäkringskort för första gangen för att jag till tandläkaren. Hade ont i tanden sen i förrigar och märkte till min förvåning att det kändes som en spricka. Självklart sa jag har en mjölktand kvar som det inte finns ngot under vilket betyder att man helst inte vill ta bort just den tanden, är det just den tanden det är "fel2 pa sa tandläkaren slipade tanden. Det gör inte ont längre för att jag har fatt medicin men det känns ända konstigt som att det är cement pa tanden.
I morgon är jag ledig och vi ska tydligen till Wien över dagen vilket låter kul! Lite mindre kul är att en oväntad kostnad för tag också ska poppa upp när som helst och de sa att det lag runt e50 alltsa runt 500 SEK.. Det är väl egentligen okej men jag vill inte spendera en 800kronor pa en dag unless its shopping  men det löser sig nog.
Saknar alla där hemma och jag är väldigt ledsen över att jag inte har någon teckning här men det är väl tack vare bergen :-/
Ska iallafall på bio idag med Anna och hennes kompisar runt 5-6 tiden och nu ska jag läsa sa vi ses kanske sen
Tschüß!
Berg överallt!

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Jag säger ju att Twilight är beroendeframkallande! :o du får låna andra boken så fort du kommer hem hun <3 då ska jag krama dig tills jag spricker, du kan inte bara lämna mig såhär..

2011-06-22 @ 19:42:33
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: linda

alla har boktönten inom sig <3

2011-06-23 @ 22:05:19
URL: http://lindajosefinalarsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0