You're the only one I've been waiting for

Idag är det Kirchtag(kyrkdag ordagrant) och jag har varit pa nagot ställe pa ett berg där vi har firat hela dagen. Det är nästan som en oktoberfest blandad med midsommar och det som är sa roligt är att nästan alla hade pa sig de traditionella kläderna som nästan ser ut som svenska folkdräkter fast finare ;)
Jag läste ut boken igår sa jag kunde knappt sova för jag bara lag och sura över att jag inte har med mig den andra boken haha I'm going nuts over a book can you guys belive it? Jag far läsa den andra boken pa tyska om jag vill men jag känner att jag maste ta en paus och sova ut för en gangs skull.. men det betyder med andra ord att jag förmodligen kommer att börja läsa imorgon.
Imorgon börjar jag jobba igen sa det blir upp halv sju och börja röja! Looking forward to the weekend
Graz med brudarna ovan :)
folkdräkten och jag
Folk idag visst är kläderna fina? :)

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Det lät ungefär som att folkdräkten var en person, haha!

2011-06-27 @ 01:58:52
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-19 @ 20:03:53
URL: http://smsalåna.nu

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0