Give it to me baby like boom boom boom

Liten snabb updade,
  • Jag har klippt mig för någon vecka sen
  • Nu flätar jag håret så om du inte redan har sett är det försent
  • Har haft sjuttio tusen prov känns det som men det är väl så det ska vara i skolan?
  • Åker till Tyskland nästa fredag och blir borta i en vecka
  • Har fått utlandspraktik i Österrike så jag blir borta två veckor i sommar
  • Fyller år veckan efter tysklandresan
Att andas har man knappt tid med så det är ju tur att man gör det automatiskt annars ..
Från mig till Euskari min vän som har blivit sjuk. Hon har varit borta från skolan några dagar och säger att hon saknar den och det tyder på att det är alldelens för mycket stress i skolan. Man hinner inte ens vara sjuk en timme om man inte vill få en våg med läxor när man kommer tillbaka och jag tror att kroppen inte alltid orkar med vilket gör att man blir sjuk på lov eller helger, men de gånger man inte har tid att vara sjuk på lov och helger (p.g.a läxor) så bryter kroppen ut på vardagar och då är det bara att stanna kvar i sängs!
Bild från Lamin & Jakongs dator

Kommentarer
Postat av: Matilda

fin blogg :) allt bra?

2011-03-29 @ 14:45:06
URL: http://blondiiintilda.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0