Time to say farewell

Jag har använd mina skor från Nelly och dom är snygga och sköna :) vet inte om det är bästa vinterskor men det är bättre än converse. Jag brukar alltid känna mig dålig i slutet på sånna här lov för att jag inte gjort tillräckligt mycket skolarbete men loven ska ju inte vara till för att oroa sig över hur mycket man inte gjort inför skolan. Från början iallafall, var det meningen att man skulle slappna av men jag är rädd att jag snart inte kommer att veta hur man gör det fullt ut. Jag ÄR väldigt seg/lat som person men det går ju knappt att vara det när man har så mycket press på sig. Det går bara utför! Jag är så trött att jag inte orkar sova på morgnarna så nu är det dags att rycka upp sig! Börjar nu GODNATT


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0