Because it hurts

Sitter i skolan nu och väntar på att ha sista lektionen innan helgen! Sen ska jag nog kolla på film senare idag med Viktoria och Linda, vet dock inte vilken film men det kvittar väl :) Har en liten "förhandsvising" på spexet som jag kanske kan lägga upp lite senare will see about it! Nu tänkte jag faktiskt kolla på ticknet efter intressanta konserter som man skulle kunna gå på för det är ju verkligen något att uppskatta, sist jag var på konsert var väldigt extremt men absolut värt allt så vi får väl se om det blir någon till konsert. 50Cent ska ju spela i Sandviken men jag vet inte om jag kan ta det så seriöst om jag ska vara ärlig, jag fattar inte varför Sandvikan av alla ställen -.- nu lär jag sticka för jag börjar nu ciao!

sexyhexy!

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0