Don't waist your time

Bild från nollningen i fredags,,

Igår kollade jag och brudarna på film som tydligen skulle vara deppig men om det var någon av oss som grät så var det definitivt av skratt. Först kollade vi på "Never let me go?" tror jag den hette och sen på Vampyrer suger som var riktigt ful!! Ganska sjukt att de har gjort en hel film enbart för narr, men man kan ju inte inte skratta så dom lyckades^^ Imorgon ska jag ha en lektion och det är Grekiska! Inte ett språk jag egentligen bryr mig om eftersom att det inte är allt för användbart och inte besläktat med något språk jag vill lära mig,,,, meeeen jag hade inte så mycket att välja på för att dom som har hand om kurserna i skolan inte gör saker rätt så grekiska it is! Tänkte hitta på något att göra nu :)


Kommentarer
Postat av: viktoria.

Don't WASTE your time, honey.

2011-09-04 @ 21:09:44
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: linda

haha grekiska fyfan hoppas de är värt det ! ja ser så creepy ut på den där bilden haha

2011-09-05 @ 18:27:06
URL: http://lindajosefinalarsson.blogg.se/
Postat av: weeds

Ofta du ser creepy ut jag har halva ögat stängt som om jag försöker förföra kameran ;)



Euskari; I know tänkte på det när jag kollade men jag brydde mig tydligen inte så mycket x)

2011-09-25 @ 23:49:02

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0