TECKEN

Jag är hur glad som helst över att få ha det här minilovet(till tisdag) eftersom att påsklovet inte blev så mycket vila tack vare projekt arbetet. Jag har väl egentligen varit med bebisarna nästan hela helgen, i fredags kollade vi på water for elephants och igår satt vi bara och pratade och tog en cheese på stan sen åkte vi hem till Linda och sov.. Eller inte, vi åkte hem till mig där vi träffade på en massa Harry Potter spindlar på vägen sen visade det sig att jag hade glömt nyckeln hemma så vi fick ta sista bussen med alla som hade varit ute och festat för att tillslut hamna där vi hade varit från början, hos Linda.

Idag har det varit väldigt fint väder ute och jag har varit ut och kört lite med pappa vilket behövdes. Nu ska jag nog sy lite för det var ett väldigt bra tag sedan! Bye


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0