Ich hab Hunger!

Sitter framför tv:n efter en skönt dusch och försöker bestämma mig för att vara vaken eller gå till sängs. Jag lagade mat idag och det uppskattades av familjen inklusive mig själv men jag har märkt att mina ätvanor har ändrats och det går inte ihop i slutet av dagen. Jag äter frukost sen går jag runt och är hungrig till typ fem tiden då jag hyvar i mig mat, hamnar i mat koma till dess det är dags att sova, då man är lika hungrig som innan! Jag brukar jämt äta på kvällar fastän jag vet att det inte är bra men nu räcker inte ens det. Nu när jag tänker på det blir jag bara med hungrig så det är lika bra att jag går och lägger mig, Godnatt!!


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0