Better left unsaid

Tjenare!
Har återförenats med Justin ..<3 Jag var ett riktigt fan av honom när jag gick i sjuan och lyssnade på hans musik typ hela tiden i skolan observera att det INTE är Bieber jag snakcar om utan Justin Timberlake såklart.
Jag lyssnade på honom mycket innan jag blev ett Tokio Hotel-fan och kommer ihåg sommaren mellan sjuan och åttan då jag åkte till Gambia med bara pappa. Jag fick inte ta med min mobiltelefon med all min musik ifall jag skulle tappa bort den så när vi väl var nere i Gambia så saknade jag musik så mycket så jag spelade in när jag sjöng Justin Timberlake låtar på en gammal ericsson mobil haha. Sen när jag var ensam på hotellrummet kunde jag sitta och lyssna på när jag sjöng typ "My Love" bara för att på något sätt få samma känsla som när man lyssnar på musik.

Jag har märkt att jag var väldigt beroende av musik när jag gick i högstadiet när jag tittar tillbaka, jag lyssnar på musik ungefär varje dag nu också men mellan sjuan och nian lyssnade jag varje dag på vägen till och hem från skolan om jag inte fick skjuts av Viktoria, jag kunde sitta vid datorn i fyra timmar efter skolan och lyssna på musik under hela den tiden och sedan när jag skulle gå och lägga mig låg jag med hörlurar och lyssnade på mina favoritlåter i repeat till dess jag somna.

Nu ska jag sätta i hela Futruesex / Lovesound albumet och lyssna i hörlurar när alla sover ciao!!


Kommentarer
Postat av: Julia Lemon

Hej! Just nu har jag ett supererbjudande på bloggen. När du beställer en design, så får du den precis hur du vill +underkategorier (om du vill ha foto t.ex som jag har, FOTO - natur - porträtt - djur.. och div.)

Men inte nog med det, du får en .se domän också! (deartom.se om du inte vill byta namn, allt i bloggen stannar kvar och inget behöver ändras för dig) För bara 350 kr får du allt detta. Och pengarna behöver inte sättas in via internetbank utan du kan också skicka via post/annat. :)

Om du är intresserad så maila mig på: [email protected],

märk mailet med "bloggdesign", skriv hur du vill ha den alt. skicka med bilder att ha med i designen. Ha en bra dag, kram! :)

2012-06-02 @ 16:07:47
URL: http://julialemon.nu/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0