I brought a broken keyboard

God eftermiddag! Idag har jag jobbat som vanligt och skulle egentligen ha jobbat på båda jobben idag men eftersom att det är busstrejk så kan jag inte ta mig allt för långt och speciellt inte till Umedalen när jag ska börja 7. Vet ju inte exakt hur långt det är till hemifrån men det tar mellan 40-50 minuter att åka buss så om jag då ska gå lär det väl ta minst 2.5h, lägger man på en halvtimme eftersom att jag inte kan vägen så har man ett alarm på ungefär 02.00 :)

Känner bara att det är lite taskigt att dom som nu inte vill ge upp och ge det busschaufförerna vill ha drar ut på folks tid och pengar. Väldigt okänsligt. Hur som helst har jag hunnit lösa det hittills men imorgon ska jag till af och det är på arbetstid så får väl se hur det går då, får väl åka sparkcykel eller nåt!


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0